Postanowienia ogólne

  1. Gra Świąteczna Quiero Salsa, działająca pod adresem www.quierosalsa.pl/wesolych-swiat/, prowadzona jest przez Agencję Artystyczną Quiero Salsa Małgorzata Ligocki, NIP: 8512462417. W skrócie przez Quiero Salsę, tudzież Gochę, tudzież „organizatora”.
  2. Celem gry jest zdobycie największej ilości punktów w jednym z dwóch dostępnych trybów gry.
  3. Fundatorem nagród w grze jest Quiero Salsa oczywiście.
  4. Udostępniamy Wam grę na czas nieokreślony, natomiast nagrody będziemy przyznawać tylko i wyłącznie za wyniki osiągnięte do końca 2017 roku. Od dnia 1 stycznia 2018 roku korzystanie z gry będzie nadal możliwe, jednak za wyniki uzyskane od tej daty nie będziemy przyznawać żadnej nagrody.
  5. Korzystanie z gry oznacza akceptację regulaminu.

Przebieg gry oraz zasady wyłaniania zwycięzców

  1. Uczestnikiem gry mogą zostać wszyscy użytkownicy internetu, jednak zwycięzca gry zostanie wyłoniony jedynie wśród pełnoletnich użytkowników, którzy połączą się z grą poprzez serwis Facebook.
  2. Wyniki gry zostają zapisane jedynie użytkownikom, którzy połączyli się z grą poprzez serwis Facebook.
  3. W grę można grać dowolną ilość razy, czyli możecie śmiało poprawiać swoje wyniki :) Aż do końca 2017 roku.
  4. Gra polega na zdobywaniu punktów poprzez najeżdżanie wskaźnikiem myszy na pojawiające się na ekranie prezenty. Gocha lub Tequila latają za kursorem ku uciesze grającego.
  5. Na urządzeniach mobilnych punkty zdobywa się poprzez dotykanie (z angielskiego „tap”) prezentów.
  6. Przewidzieliśmy trzy typy prezentów: pudełko (5 punktów), choinka (10 punktów), gwiazdka (15 punktów). Każdy z nich pojawia się i znika w inny sposób.
  7. Każdy z prezentów pojawia się w losowym miejscu na ekranie na losową długość czasu.
  8. Prezenty mogą pojawiać się za chmurkami na dole ekranu :)
  9. Punkty nie są naliczane w momencie najechania kursorem na prezent w trakcie pojawiania się prezentu oraz w trakcie chowania się prezentu.
  10. Zdobywanie punktów w inny sposób, z ominięciem wyżej opisanej metody, jest niedozwolone. Śledzimy wszystkie ruchy wykonywane na planszy i dowiemy się, jeśli będziecie kombinować :)
  11. Istnieją dwa tryby gry:
    • Gra na czas – gracz ma jedynie minutę na zdobycie największej ilości punktów spośród wszystkich graczy.
    • Gra na luzie – masz tyle czasu na zdobywanie punktów, ile wytrzyma Twoja sesja w przeglądarce :) Jeśli da radę, to nawet całą dobę.
  12. W przypadku gry w trybie Gra na luzie informujemy, że Wasze przeglądarki mogą mieć problem z utrzymaniem sesji, jeśli będziecie grali zbyt długo. Ciężko powiedzieć, ile to „długo”. Nie odpowiadamy więc za ewentualne problemy z zapisem wyników, jeśli czas trwania rozgrywki przekroczył możliwości urządzenia i/lub przeglądarki.
  13. Gra udostępniona zostaje w trybie „tak, jak jest”. Dokładamy wszelkich starań, aby działała jak marzenie, natomiast nie odpowiadamy za ewentualne błędy w kodzie źródłowym powodujące nieprawidłowe działanie aplikacji.
  14. Nie odpowiadamy również za błędy spowodowane grą na starszych, niż aktualnie dostępne, wersjach najbardziej popularnych przeglądarek: Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari, Opera.
  15. Na pewno nie odpowiadamy za błędy spowodowane grą na komputerze z zainstalowanym złośliwym oprogramowaniem, które uniemożliwia poprawne uruchomienie gry.
  16. Wygrywają dwie osoby, które połączą się z grą poprzez serwis Facebook oraz w dniu 31 grudnia 2017 roku o godzinie 23:59:59 zdobędą największe ilości punktów w jednym z dwóch trybów gry. Jeśli jedna osoba zdobędzie największą ilość punktów w obu trybach gry, wygrywa dwa karnety.
  17. Zwycięscy zostaną poinformowani o wygranej poprzez komunikator serwisu Facebook najpóźniej do dnia 6 stycznia 2017 roku. Musimy mieć czas, aby odespać :)
  18. Nagrodę postaramy się przekazać osobiście po uprzednim umówieniu terminu i miejsca przekazania nagrody. Jeśli się nie dogadamy co do miejsca i terminu, nagrodę wyślemy listem Poczty Polskiej.

Polityka prywatności

  1. Jeśli nie połączysz gry z serwisem Facebook, wówczas nie zapisujemy żadnych dodatkowych informacji ponad te, o których mowa w Polityce Prywatności naszej strony internetowej.
  2. Jeśli połączysz grę z serwisem Facebook, wówczas zapisujemy w naszej bazie tylko i wyłącznie Twój numer identyfikacyjny serwisu Facebook.
  3. Nie zapisujemy w bazie danych takich informacji jak Twoje imię i nazwisko.
  4. Każdorazowo na starcie gry odpytujemy Facebook Graph API, aby móc wyświetlić dane innych uczestników gry.
  5. Dane, takie jak imiona i nazwiska graczy, przechowujemy jedynie w pamięci podręcznej serwera, nie są one zapisywane w bazie danych.
  6. Nie znamy Twojego adresu e-mail. Cenimy Twoją prywatność i sami byśmy nie chcieli, aby ktoś bez naszej zgody zapisywał nasze prywatne adresy mailowe. Ble.
  7. Po połączeniu się z Facebookiem nie opublikujemy nic i nigdy na Twoim profilu. Co więcej, nawet nie prosimy Facebooka o taką możliwość, pytamy go jedynie o Twój profil publiczny, nic więcej. Uważamy, że publikowanie na Facebooku za kogoś jest brzydkie, niesympatyczne i nie zamierzamy Tobie tego robić, bo Cię kochamy.

Nagrody

  1. W grze przyznamy dwie identyczne nagrody, dla zdobywców największej liczby punktów w dwóch trybach gry.
  2. Nagrodami są dwa karnety dla jednej osoby na 4 zajęcia w naszej szkole, po jednym karnecie dla każdego ze zwycięzców.
  3. Nie ma możliwości wymiany nagrody na coś innego.
  4. Nie ma możliwości przeniesienia nagrody na kogoś innego.
  5. W przypadku zdobycia jednakowej ilości punktów przez większą ilość osób nagroda dzielona jest proporcjonalnie pomiędzy zwycięzców. Jeśli jakimś cudem na pierwszym miejscu znajdą się ex aequo 3 osoby, wówczas każda z nich otrzyma karnet na dwa zajęcia, jeśli natomiast na pierwszym miejscu znajdą się ex aequo więcej niż 4 osoby, to pomijając fakt, że będziemy bardzo zaskoczeni, każda z tych osób otrzyma karnet na pojedyncze zajęcia :)
  6. Użytkownik odpowiada za przekazanie danych do ewentualnej wysyłki nagrody. No musimy po prostu wiedzieć gdzie wysłać karnet, jeśli nie dogadamy się co do miejsca i godziny odbioru :)
  7. Zwycięzcy mają czas aż do 20 stycznia 2018 roku na odebranie nagrody lub przesłanie informacji dotyczących wysyłki. Jeśli zwycięzcy będą odsypiać Sylwestra aż do 20 stycznia 2018 roku i do tego dnia nie przekażą nam tej informacji, wówczas nagroda przepada, a jej równowartość finansową przekażemy na cele charytatywne :)

Reklamacje

  1. Reklamacje można zgłaszać najpóźniej do 3 stycznia 2018 roku.
  2. Reklamacje należy zgłaszać mailowo pod adresem ms@quierosalsa.pl.
  3. Reklamacja powinna zawierać szczegółowe informacje dotyczące sprzętu, przeglądarki wraz z jej wersją, dokładnie opisany przebieg zdarzeń oraz link do profilu w serwisie Facebook.
  4. Po co nam link do profilu na Facebooku? Otóż rozpoznajemy graczy jedynie poprzez klucz identyfikacyjny użytkownika serwisu Facebook, nie zapisujemy w naszej bazie danych danych osobowych. Dlatego na podstawie linku do profilu na Facebooku jesteśmy w stanie wyszukać w logach szczegółowe informacje dotyczące zdarzeń w grze i zweryfikować przesłane w reklamacji informacje.

Prawo autorskie

  1. Zapraszając Cię do nieskrępowanego korzystania z Gry Świątecznej Quiero Salsa, pragniemy zwrócić Twoją uwagę na konieczność respektowania praw własności intelektualnej. Informujemy zatem, że serwis zawiera chronione prawem autorskim i stanowiące własność twórców dokumenty, znaki towarowe oraz inne oryginalne materiały, w szczególności teksty, grafikę, rysunki, animacje i programy. Zastosowany w grze układ oraz wybór prezentowanych treści stanowi samoistny przedmiot ochrony prawa autorskiego.
  2. Użytkownicy Gry Świątecznej Quiero Salsa zobowiązują się do wykorzystywania wszystkich prezentowanych w nim materiałów wyłącznie w zakresie użytku osobistego. Modyfikowanie, kopiowanie, przesyłanie, publiczne odtwarzanie oraz wszelkie wykorzystywanie tych treści do celów komercyjnych, bez uprzedniej, pisemnej zgody Agencji Artystycznej Quiero Salsa Małgorzata Ligocki lub innego uprawnionego podmiotu, jest no cóż, zabronione.

Postanowienia końcowe

  1. Gra udostępniona zostaje w trybie „tak, jak jest”. Dokładamy wszelkich starań, aby działała jak marzenie, natomiast nie odpowiadamy za ewentualne błędy w kodzie źródłowym powodujące nieprawidłowe działanie gry.
  2. Nie odpowiadamy również za błędy spowodowane grą na starszych, niż aktualnie dostępne, wersjach najbardziej popularnych przeglądarek: Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari oraz Opera. Co prawda gra zapewne będzie działała elegancko na wcześniejszych wersjach wielu z nich, ale tylko w ten sposób możemy mieć pewność, że nikt nie będzie próbował odpalić gry na Internet Explorerze 6 :)
  3. No nie odpowiadamy za błędy spowodowane grą na komputerze z zainstalowanym złośliwym oprogramowaniem, które uniemożliwia poprawne przeprowadzenie gry. No bo jak?
  4. Gra nie będzie działała na Tamagotchi.
  5. Zastrzegamy sobie prawo do zmian w tym regulaminie.
  6. Jeśli coś, to piszcie. Dogadamy się :) Kochamy Was.